Samenwerken

Effectieve samenwerking begint bij jezelf

Zit je op het werk niet lekker in je vel? Treden er regelmatig wrijvingen op als je samenwerkt met bepaalde collega’s? Of kun je niet door één deur met een leidinggevende? Fricties op het werk zijn vaak terug te herleiden tot miscommunicatie. Je begrijpt elkaar niet, je voelt je niet gewaardeerd of je ervaart elk gesprek als een aanval. Samen werken gaat niet altijd vanzelf. Daar moet je samen iets voor doen.

Beter samenwerken start met inzicht in je eigen functioneren en communiceren. Vanuit dit perspectief gaat BureauC het gesprek aan met jou en je collega. Om elkaar beter te begrijpen en vertrouwen op te bouwen. In je zelf en de ander. Een begeleide dialoog haalt medewerkers uit hun comfortzone en stimuleert om ‘out of the box’ denken. De kruisbestuiving van ideeën en inzichten zorgt voor meer solidariteit en vergroot het lerende vermogen. Uiteindelijk krijgen de effectiviteit en zelfredzaamheid van een team een stevige impuls.

Meer informatie of een afspraak? Stuur een mailtje of bel: 06-38747743
bureauC